miercuri, 18 noiembrie 2009

Ganduri triste pentru un prieten...




Ce ii poti spune unui prieten caruia ii moare mama dupa o lunga suferinta cauzata de cancer? Oare "Sincere Condoleante"? Dar prea suna a stereotip...Nu stiu cine poate gasi "cuvinte potrivite" pentru a alina o suferinta atat de cumplita cauzata de moartea unui om iubit. Am trecut si eu prin pierderea tatalui meu si..chiar daca a suferit (e drept, nu de cancer)...si stiam ca s-ar fi chinuit daca ar fi trait...nu mi-a fost cu nimic mai usor cand s-a dus la ingeri.
Si..cred ca nici prietenului meu nu ii este usor acum cand s-a tras cortina .
Nu te poti decat gandi la " atatea cuvinte nerostite, atatea imbratisari neimbratisate, atatea lucruri facute pentru ultima data fara ca macar sa stii"...
Cred ca nu pot decat sa ii spun ca dupa ce ajungi in cea mai intunecata parte a sufletului si dupa ce vei fi plans mult,mult, te vei trezi intr-o buna zi si iti vei spune " Nu am cum sa uit un om care a reprezentat un loc important in viata mea. Ii datorez, pentru ca m-a iubit, sa traiesc frumos si demn mai departe. Asa ca voi invata sa traiesc si asa cu un dor in suflet"
Dumnezeu sa ii odihneasca pe toti cei dragi ai nostri alaturi de ingeri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI