luni, 9 noiembrie 2009

Ganduri in miez de noapte...

M-am intrebat adesea ce inseamna negura sufletului; Cat de mult trebuie sa fie pana acolo. Si atunci cand ajungi acolo ce atitudine e cea mai buna; ce trebuie sa faci ca sa te ridici inapoi la lumina. Cat de mult conteaza sa vrei sa fi un om puternic; dar la urma urmei ce inseamna sa fi puternic-sa iti rezolvi problemele confruntandu-te cu ele, sa nu iti permiti sa arati ca suferi? Si asta pentru a nu fi catalogat drept slab? Slab cum?
Pe ritmuri de jazz cu Oscar Peterson, la aceasta ora din noapte , probabil ca nu pot spune decat atat- e pana la urma normal si sa suferi, e normal si sa plangi dar toate astea numai pana la un moment dat cand te ridici si iti spui "am o viata de trait, ce fac aici?". Cat de adanca poate fi negura din suflet numai Dumnezeu stie si e mai bine sa nu iti dea cat poti sa duci. Cat de mult conteaza si iubirea si intelegerea celor din jur atunci cand te lupti cu demonii tai? Raspunsul nu e decat unul singur - ENORM.
Cred Doamne, ajuta necredintei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI