joi, 7 ianuarie 2010

Film superb - Concertul

Seara de film... Concertul ...regizat de Radu Mihaileanu, vorbit in rusa si franceza, cu patima est europeana la mare rang si cu muzica sublima...Tchaikovsky...o curgere lina si frumoasa ca muzica, ca si actiunea filmului, ca si comicul inteligent. Un film de la care am plecat plutind cu muzica in urechi si in suflet, un film la care aproape imi impreunasem palmele sa aplaud..cand mi-am adus aminte ca sunt la film si nu la concert...
Situatiile comice, in care am regasit amintirile cenusii si reminescentele  din comunism , m-au facut sa imi aduc aminte ca , pana la urma, noi esticii suntem mult mai plini de viata si de patima decat vesticii , occidentalii cu stilul lor "clar si de nemiscat"; ma bucur oricum ca apartin Europei care inca mai foloseste creierul in orice situatie pe care ti-o aduce viata  si nu apartin Europei care intra in panica daca apasa pe un buton si nu apare "omuletul verde" la semafor care arata ca se poate traversa....
Oricum revenind la film ...ce sa mai... un regal de 5 stele...il recomand cu caldura...

3 comentarii:

  1. hahaha, amuzant si sensibil, cred ca mi-ar placea si mie. o ajunge si prin cinematografele de-aici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana incearca u p torenturi prin 2011 =))))))

    Avatar :x pentru multe mesajele pe care le transmite , dar din pacate nu cred ca le inteleg 10% din cei care vad filmul

    RăspundețiȘtergere
  3. ps scuzati limba romana, este tarziu in noapte
    semn k tre sa ma bag la somn :)))

    RăspundețiȘtergere

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI