miercuri, 18 noiembrie 2009

Femeia oracol

Marti, noiembrie 17, anul de gratie 2009
Libraria Carturesti MTR
Seara de lectura cu 121.ro , invitat Monica Tatoiu
Subiectul serii "Femeia oracol" de Margaret Atwood

Minunat scrisa, subiectul interesant iar discutiile pe seama cartii si mai interesante.
Pe scurt cartea este despre o femeie (logic :)) care de la o adolescenta obeza ajunge o tanara incantatoare ( slaba, cu un par superb) dar cu un caracter slab, cu o gramada de lectii de viata neasumate( totdeauna am fost de principiul ca orice esec, nereusita, problema - cum vreti sa ii spunem- trebuie sa fie constientizata, asumata si , mai ales, rezolvata; altminteri se intoarce impotriva noastra) - am incheiat paranteza. Tanara din carte intra in tot felul de belele, cunoaste cei mai nepotriviti oameni, nu are curaj sa fie ea insasi iar la final, ca sa fie totul "minunat", isi insceneaza moartea- iarasi o fuga, din pacate si una suprema, as putea spune. Un personaj foarte bine conturat de scriitoare. Un personaj care m-a scos din minti prin slabiciunile ei...si o carte pe care am citit-o intr-o zi...
O recomand cu caldura tuturor celor care inca se cred victime sau rebeli fara cauza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI