duminică, 28 martie 2010

Sa fi perfect intr-o lume imperfecta

  Cum poti fi perfect intr-o lume imperfecta? A gasit cineva raspunsul la intrebarea asta? Eu nu...Si nici macar nu stiu daca vreau sa il gasesc. Cand totul in jurul tau se naruie, cred ca cel mai bun lucru e sa te cureti tu in interior - e tot ce poti face, ceea ce depinde de tine. In rest, oricare ar veni sa iti spuna contrariul, fuck him / her.
  Tot timpul se va gasi cineva sa iti spuna ca in lumea astea sunt niste reguli, niste capete luminate care stiu mai bine decat tine ce se intampla, care e traseul "normal" si "firesc" de urmat.
  Important e sa canti la instrumentul potrivit in orchestra; si sa iubesti , neaparat sa iubesti.


 

2 comentarii:

  1. Cine stabileste ca lumea este imperfecta?
    Si cine spune ca trebuie sa fim perfecti?

    RăspundețiȘtergere
  2. era vorba de cum e sa "ascunzi gunoiul sub pres" si sa te prefaci ca totul e perfect

    RăspundețiȘtergere

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI