luni, 1 martie 2010

Cum e sa nu ai timp...

Mereu spunem :  nu am timp sa fac asta, nu am timp sa imi vad un prieten, nu am timp sa ma uit in jurul meu, asta e... nu am timp...
Oare?
Cati dintre noi ne ordonam atat de bine in gandire si in ceea ce facem?Cate lucruri nu ati inceput si inca zac in faza de "in curs", si asta in cel mai bun caz , pentru ca poate fi abia la inceput, cand e elanul intentiei.
Numai eu cate am inceput , cate vreau sa fac...si...culmea...nu am timp...
Miine sa ma trezesc mai devreme cu 30 de minute sa deschid geamul si sa respir aer curat de dimineata, ca citesc macar cateva pagini , sau , pur si simplu, sa ma relaxez punandu-mi in ordine gandurile...sa fac o lista "astazi fac urmatoarele:..." si sa le si fac...
Va spun daca imi iese...miine dimineata...

3 comentarii:

  1. poate in loc sa spunem "nu am timp" ar trebui sa spunem "nu imi fac timp"
    ca de fapt asta este realitatea

    RăspundețiȘtergere
  2. si? ti-a iesit ce ti-ai pus pe lista?

    RăspundețiȘtergere
  3. cam 75% da...:) trebuie sa recadrez situatia...sa nu mai mi se para o corvoada

    RăspundețiȘtergere

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI