duminică, 6 iunie 2010

O zi in paradis...

Sambata am petrecut o zi, jumate de zi mai bine zis, in paradis...Sa fiu mai explicita...am fost la draga mea prietena T. , am stat pe terasa (cu un pui chinezesc si un vin bun), am facut ineluse margelite (bine eu am facut un sfert de inelus ca un novice de...) si...am trancanit ... ca fetele asa...
Una peste alta casa , gradina , compania, m-au  facut sa ma simt ca in paradis...E minunat cand iesi din cotidian si "respiri" un pic...si, mai ales, e minunat sa ai prieteni in preajma carora te simti minunat...
Cu riscul de a suna a "oscar" ii multumesc T. pentru compania minunata...

Un trandafir minunat din gradina T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I am still here... "I am not this hair I am not this skin I am the soul That lives within" RUMI